درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در مرحله سوم، به منظور جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در مرحله سوم، به منظور جلوگیری از دیالیز

در اغلب موارد، پزشکان تجویز دارو برای تسکین علائم در مرحله 3، که در آن بدتر شدن بیماری، تقاضا به دیالیز یا پیوند کلیه در خواست می شود. با این حال، هر دو بهترین انتخاب برای بیماران نیست. پس آیا درمان موثر از بیمار مبتلا به نارسایی کلیه در مرحله سوم، به منظور اجتناب از دیالیز یا پیوند کلیه؟

بیماری مرحله سوم کلیوی یک گام حیاتی برای بیماران است، زیرا در این مرحله تمام علائم شروع به نظر می رسد یکی پس از دیگری، به طوری که بیشتر بیماران می توانند بیماری خود را در این مرحله پیدا با این حال، در این مرحله، کلیه ها به طور کامل آسیب دیده نیست، هنوز هم برخی از سلول های سالم وجود دارد، اگر بیماران می تواند سلول های از آسیب بیشتر محافظت، آنها یک شانس برای جلوگیری از عملکرد کلیه که منجر به شکست، بنابراین برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

به عبارت دیگر، تا زمانی که درمان می تواند عملکرد کلیه جلوگیری می کند، آن را می توانید بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله 3 برای جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه کمک می کند.

چه درمان می تواند کمک به بیماران بیماری کلیوی مرحله سوم جلوگیری از دیالیز؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یک نوآوری از گیاهان سنتی طب چینی، آن را تا چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، antitromboz، ضد انعقاد و افزایش رگ های خونی می باشد. این چهار توابع آن می توانید کلیه از آسیب بیشتر محافظت و بازیابی کلیه ها آسیب دیده تا حدی. بنابراین، در صورتی که بیمار می تواند این درمان را به موقع دریافت کنید، آنها می تواند به جلوگیری عملکرد کلیه خود را در گسل و یک شانس برای جلوگیری از دیالیز.

اگر شما در مرحله سوم در درمان ما از نارسایی کلیه، و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید و یا Asya.yue@mail.ru مشورت با دکتر ما در مورد واتساپ / وایبر +86 13292893707 به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: